DATAME Kft.

Hadat üzenünk a hirdetési meddőszórásnak!

Az automatizált hirdetési megoldások akkor működnek igazán hatékonyan, ha a hirdetéskiszolgálásban közreműködő rendszerek a döntéseiket valós időben, pontos adatok alapján tudják meghozni. Cégünk abban támogatja az online hirdetési piac részvevőit, hogy adatbázisának segítségével pótolja azt az űrt, amelyet jelenleg a magyar internetezői adatok hiánya jelent. Mert az adatok elengedhetetlenek, ha a megfelelő hirdetést a megfelelő felhasználóhoz automatizált módon szeretnénk eljuttatni.

A DataMe Kft 2016 októberében kezdte meg a működését. Az első időszakban tesztelés és adatgyűjtés zajlott, amit 2017-ben a fejlesztés követett. 2018-ra készült el minden szükséges rendszer és ugyanennek az évnek az elején már elegendő partnerük volt az éles szolgáltatás elindításához is.

A programmatic piac fejlődésével egyre nagyobb igény mutatkozik a megfelelő mennyiségű és minőségű adat iránt. Ilyen adatokból igen kevés áll rendelkezésre a magyar piacon a magyar felhasználókra, ráadásul a GDRP bevezetése után már nem is használhatóak azok az információk, amelyeket nem megfelelő tájékoztatás mellett gyűjtöttek be. Mi abban segítjük a programmatic piacon érdekelt ügynökségeket és hirdetőket, hogy kampányaikhoz megfelelő adatokat tudjunk biztosítani, mindemellett pedig új bevételi csatornát teremtünk a tartalomszolgáltatóknak.
Privát DMP megoldásunk pedig azoknak az adattulajdonosoknak nyújt segítséget, akik adataikat a programmatic hirdetési rendszerekben is fel szeretnék használni, de csak saját céljaikra, így az adat az ő tulajdounkban marad.

Részben “nyilvános” szegmenseket, melyek az AdForm DMP-rendszerében bárki számára elérhetőek, de “egyedi” célcsoportképzésre is több megoldásunk van, amit a hirdetőkkel illetve az ügynökségekkel termékre szabottan dolgozunk ki. PDMP szolgáltatásunkkal teljesen izolált szegmensek is létrehozhatók, melyek az adott ügyfél saját adatait tartalmazzák és azok tulajdonjoga is az ügyfélnél marad. Jelenleg közel 9 millió egyedi azonosító van az adatbázisunkban, melyeket több mint száz tartalomszolgáltatói partnerünk felületén keresztül érünk el és szegmentálunk.

„Míg korábban kampánymenedzserek és kampánytervezők választották ki a megfelelő felületeket a megfelelő célcsoportoknak, a jövőben ezeket a döntéseket már programok fogják meghozni helyettünk. Mi emberek csak támogatni fogjuk a döntéseket különböző rendszerekkel. Ilyen megoldás a DMP (Data Management Platform), amely AdXchange-eken keresztül látja el adatokkal a DSP (Demand Side Platform) és a SSP (Supply Side Platfrom) rendszereket.”
Szutor Ferenc, Datame Kft.

CSAPATUNK.

Szutor Ferenc a cég ügyvezetője, és emellett ő felel az értékesítésért és a projektmenedzsmentért is. Takács Dorina végzi a kommunikációs és marketing feladatokat, illetve támogatja a cég ügyvezetésével kapcsolatos adminisztrációs tevékenységeket. Fejlesztési és üzemeltetési kérdésekben alvállalkozókra, valamint az Adverticum Zrt. munkatársainak – főként Simon Gábor – fejlesztői kapacitására támaszkodunk. Mentális jólétünkért felelős kollégánk pedig Blanka, aki kezdetektől a csapat tagja.

INTERAKTÍV
adatmenedzsment megoldások.

RÉSZLETEK